Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Segítség 6

 

Kirobbanó helyzet (Explosive Situation)

Nehézség: könnyű

Most hogy kiderült, ki áll a háttérben, ideje volt visszavágni. Woozie lehűtött, mondván, itt alaposabb tervezésre van szükség. Először is robbanóanyagot kellett szereznünk, amihez ideális forrásnak bizonyult a város határában működő bánya. Odamotoroztam, majd leugrattam a bánya aljára, és beszálltam az ott parkoló óriásdömperek egyikébe, annak kerekével szétzúztam a robbanószert védő ládákat, és begyűjtöttem az anyagot. Kifelé menet a biztonságiak elzárták ugyan az utat, de a bányagépeken végigmotorozva sikerült kicsusszannom az őrök között.

Tipp: Ha a feladatra helikopterrel érkezem, az egész kijutási macerát megspórolhattam volna magamnak, egyszerűen kirepülve a bányából�

Hamis zsetonok (You've had your Chips)

Nehézség: könnyű

Egy időre félre kellett tennünk a konkurencia kifosztására vonatkozó terveinket, mivel valaki hamis zsetonokkal próbált meglopni minket. Hamar kikövetkeztettük, hogy a Sindacco család városszéli gyárában készülhettek � tettem hát egy kanyart a gyár felé. Az épületbe érve némi lövöldözés után szétromboltam az összes gépsort, majd a biztonságiakat lerázva visszatértem a kaszinóba.

Tipp: Minden egyes gép detonációja újabb és újabb őröket vonz az épületbe, de ha távirányítású robbanószerkezetet tettem volna rájuk, egyszerre repíthettem volna a levegőbe mindet (a detonátor több kilométeres hatósugarának köszönhetően akár a kaszinóhoz visszaérkezve, a parkolóból is robbanthattam volna). Ha még mindig helikopterrel közlekednék, mind az üldözők, mind a zsaruk okozta gondot levehettem volna a vállamról�

Don Peyote

Nehézség: könnyű

Truth hívott azzal, hogy néhány átmulatott éjszaka után most tért magához, egy Los Santos-i japán fürdőházban van, és fogalma sincs róla, hogy került oda. Mindenesetre megkért, hogy kutassam fel alkalmi ismerőseit, valahol Arco del Oeste környékén. Mivel több fickóra számítottam, négyajtós járművel kutattam át a távoli, kies vidéket. Ezután újdonsült ismerőseim társainak keresésére indultunk a közeli kígyófarmon, ahol azonban nem fogadtak tárt karokkal. Gyorsan kellett cselekednem, mivel az autókba pattanó farmerek veszélyeztették kótyagos társaim testi épségét. A végén visszafurikáztam Kent Pault és Maccert a városba, egyenesen a Caligula kaszinóhoz. Rosenberggel történt találkozásom után felhívtam Woozie-t, és örömmel újságoltam el neki, hogy a jelek szerint sikerült belső kapcsolatot kiépítenem a Caligulába.

Tipp: A Maverick helikopter szintén négyajtós, és mondanom sem kell, mennyivel gyorsabb légvonalban megtenni nagy távolságokat�

Intenzív gondoskodás (Intensive Care)

Nehézség: közepes

Visszamentem a Caligulába, ahol Rosie sápítozott erősen. Meghallgatva a problémáit, igencsak sietnem kellett, hogy a maffia előtt megtaláljam a Johnnyt szállító mentőautót. A kórháznál kiderült, hogy elkéstem, de szerencsére egy Patriot parkolt a közelben, amivel átfésültem a várost, és néhány hamis nyom után megtaláltam a megfelelő mentőt. Miután a gengsztereket megállásra bírtam, a húsüzembe hajtottam Johnnyval.

Tipp: Talán már mondanom sem kéne, de helikopterrel ez a feladat is jóval rövidebb idő alatt végrehajtható lett volna�

Sikkasztás (Misappropriation)

Nehézség: könnyű

Az előkelő villanegyedben ismét összefutottam a zsaruk gyöngyeivel, akiknek ezúttal egy FBI-os fickó és egy drog-nyomozó miatt főtt a fejük. Elküldtek a találkozóra, amit Aldea Malvada szellemvárosában beszéltek meg az ügynökök. A feladatom az volt, hogy szerezzem meg a dossziét, és hallgattassam el a szemtanúkat. Sikerült meglepetésszerűen érkeznem az összejövetelre, így nem kellett hosszú légi üldözést folytatnom a papírok miatt.

Tipp: Az északi parti útról gyalogoson fel tudtam futni a hegyre, és így hátulról lephettem meg őket, elsőként éppen a dossziét őrző fickót hűvösre téve. A gazdátlanná vált helivel gyorsan megléphettem a tetthelyről.

A húsüzem (The Meat Business)

Nehézség: könnyű

Felugrottam Kenhez, és némi önbizalom adagolás után elkísértem Johnny húsüzemébe. A fickóra meglehetősen sokkoló benyomást tettem, így ismét menekülnünk kellett. Ránkgyújtották az épületet, és bárdokkal-láncfűrésszel jöttek ellenem, úgyhogy alaposan megdolgoztatták a fegyverem. A végén nyugtatgattam még kicsit Kent, aztán kiraktam a kaszinó előtt.

Tipp: Nem szerettem volna, hogy fagyos legyen a hangulatom, így nagyon vigyáztam arra, hogy véletlenül se menjek a fagyasztókamrába, amíg csak egyetlen rosszfiú is maradt a közelben.

Madd Dogg

Nehézség: könnyű

Miután résztulajdonossá váltam a Négy Sárkány kaszinóban, elindultam megnézni, kiheverte-e Ken a múltkori kalandunkat. Útközben csődületre lettem figyelmes a Royale kaszinó előtt, ahol Madd Dogg készült öngyilkos ugrásra a tetőről. Mivel felelősnek éreztem magam abban, hogy idáig jutott, elhatároztam, hogy segítek rajta. A közelben parkoló szalmabálás furgonnal a párkány alá hajtottam, majd Madd Dogg látványos zuhanása, és szerencsés platót érése után elfuvaroztam őt a korházba.

Tipp: Mivel megéreztem, hol fogja levetni magát (mindig ugyanonnan rugaszkodik el), a járdára merőlegesen parkoltam le a furgont, így előre-hátra mozogva pont alákerültem.

Szabadesés (Freefall)

Nehézség: közepes

Miután elváltam Madd Doggtól, elmentem Kenhez, ahol találkoztam az új nagyfőnökkel, Salvatore-ral. Hogy elkápráztassam, elvállaltam a ráküldött bérgyilkosok elintézését. Mivel még a földe térés előtt kellett kiiktatnom őket, a reptérre hajtottam, és egy elkötött géppel a bérgyilkos-kvartett üdvözlésére siettem. Felrepültem a leszálló irányú légifolyosónál magasabbra, és fentről, zuhanórepülésben utolértem az egyébként gyorsabb sugárhajtású gépet. Itt meglehetősen nyaktörő mutatvánnyal átugrottam a másik gépre, és hidegre tettem a négy profit. Mivel a pilóta sem bírt magával, őt is a felhők fölé küldtem, majd letettem a gépet Las Venturas repterén.

Delelő (High Noon)

Nehézség: közepes

A dossziét Las Brujasba kellett vinnem, ahol a kopók már tűkön ülve várták. Mivel nem akartak tanúkat, a társuk és a magam számára szolgáló sírgödör ásásának kezdhettem neki. Tenpenny távozása után felgyorsultak az események, Hernandez rövid időre magához tért, így esélyhez jutottam. Ismét eljött a bosszú ideje, de ez a jelek szerint megzavart kissé, így képtelen voltam eltalálni a kocsija felé futó Pulaskit, maximum a gumijait lőhettem darabokra. Bár meglehetősen gyors autóval repesztett a szemétláda, a hegyi szerpentinen hamar utolértem�

Tipp: Az adrenalin tombolásától hajtva leugrattam a hegyi szerpentinen a mélységbe, és a felborult autóból kikászálódva, egyetlen hőkövetős rakétával kiugrasztottam a kocsijából a korrupt zsarut.

Szent Márk bisztró (Saint Mark's Bistro)

Nehézség: könnyű

Salvatore el volt ájulva, hogy milyen simán elintéztem a bérgyilkosokat, így rám bízta a feladatot, hogy végezzek Forellivel. Remek alkalom adódott, hogy megszabaduljak Kenéktől, anélkül, hogy Salvatore gyanakodott volna. Elutaztam az ország túlfelébe, vissza Liberty Citybe, ahol volt ugyan némi fegyverropogás, ám a feladat legnehezebb részét a jettel történő landolás jelentette � szóval nem volt igazán nagy probléma a testőrség legyűrése.

Tipp: Apropó jet. A leggyorsabb közlekedési módot mindig is a sugárhajtású gépek jelentették, ráadásul minden repülőtéren megtalálhatóak. A célterület felett egyszerűen kiugrottam a gépből, és leejtőernyőztem.

A tervrajzok(Architectural Espionage)

Nehézség: közepes

Végre jutott időnk Woozie-val a Caligula kifosztásának tervét csiszolgatni, ám hamar kiderült, hogy ehhez tervrajzok kellenek. Elmentem hát a tervhivatalba � útközben a turistáktól fényképezőgépet is zsákmányoltam �, eltettem a fegyvereimet, majd illedelmesen válaszolgattam a recepciós hölgy kérdéseire (�igen, nem, igen�), így gond nélkül feljutottam a harmadikra. Mivel a jelek szerint az őrnek aznap nem járt ebédszünet, kénytelen voltam valamivel elterelni a figyelmét. Egy emelettel lejjebb találtam egy régi légkondit, amit tönkretéve azonnal bekapcsolt a tűzriasztó � így már elkészíthettem a fotót. Hanem akkor elszabadult a pokol, az őrök valamiből gyanút fogtak, így életem egyik legkeményebb helyzetében találtam magam. Amint sikerült kijutnom, már a rendőrségi helikopter is rám vadászott, így gyorsan visszatűztem a Négy Sárkányba.

Tipp: Igencsak forró volt a lábam alatt a talaj, szerencse hogy emlékeztem az elrejtett golyóálló mellényre a közeli Come-a-Lot kaszinó reklámtáblája alatt�

A hódítás (Key to her Heart)

Nehézség: könnyű

A következő feladat jóval nyugisabbnak ígérkezett. A terv az volt, hogy meghódítom a Caligula egyik krupiéját, ezért követtem a kocsiját, persze feltűnés nélkül. Megvallom, kissé furcsa volt szép lassan, a szabályok betartásával közlekedni� A csaj először nem haza, hanem egy szexshopba ment, ahol én is vettem egy szexrabszolga-ruhát. Miután hazaért, leparkoltam a házával szemközt, és megvártam, míg a lovagja is megérkezik. őt gyorsan kivontam az egyenletből, és ha már a maszkos ruha rajtam volt� nos, megtettem, amit meg kellett tennem. Később vettem egy házat a környéken, és randiztam párszor Millie-vel (ha a szolgaruhában állítottam be hozzá, a szexre mindig számíthattam). Végül megkaptam tőle a háza kulcsát, így ellophattam a belépőkártyáját.

Tipp: Kihagyhattam volna ezt az egész hercehurcát, ha az első randi alkalmával egyszerűen lelövöm a lányt, és betörök a házába � de gondoltam legalább egyszer életemben kipróbálom ezt a szado-mazo dolgot...

Gátrobbantó (Dam and Blast)

Nehézség: könnyű

A városi áramfejlesztőt kellett kiiktatnom. Elmentem a reptérre, és a gát fölé repültem, majd következett az ejtőernyős ugrás, ami � bármennyit is csináltam már � megunhatatlanul jó móka. Mivel nem sikerült a gáton landolni, minden fegyveremet elvitte a víz. Szerencsére egy kést találtam a mólón, így hasfelmetsző technikámat csiszolgatva intéztem el előbb a kinti kettő, majd a benti alsó szinten lévő két őrt, végül a generátorok szintjét maradtakat. A robbanóanyagok elhelyezése és felrobbantása után elvétettem a kifelé vezető utat, így a tetőn találtam magam. Más választásom nem volt, így a vízbe ugrottam, majd az ott várakozó gépek egyikével visszarepültem a városba.

Tipp: Ejtőernyőzésről jut eszembe: néhány nagyon magas épület tetejére feljuthatunk az utca szintjéről, a tetőn pedig általában egy ejtőernyő vár ránk, hogy kedvenc sportunknak kedvünkre hódolhassunk.

Rendőrmotorok (Cop Wheels)

Nehézség: nehéz

Ideje volt az álcázást biztosító motoros rendőri felvezetésről gondoskodni. Uniformist könnyen szereztünk, de a négy rendőrmotor begyűjtése már keményebb dió volt. Ráadásul a motorokat Knight Rider módra, menet közben kellett a kamionra helyezni. Rémálmaimban se jöjjön elő még egyszer ez a kaland!

Tipp: A Linden állomásnál lévő motorral kezdtem, majd jött a reptér közelében lévő, ahol lendületből elgázoltam az éppen indulni készülő zsarut. Harmadiknak elmentem Roca Escalante-ba, végül elhoztam a Julias Thruway Eastnél lévőt is.

Fel, fel és el!(Up, Up And Away!)

Nehézség: közepes

Este 8 után értem a kaszinóba, ahol a többiek már a terv utolsó fázisát csiszolgatták. Csak a páncélautó megszerzése volt hátra, és Zero remek ötlettel rukkolt elő: szerezzünk egy Égi Daru szállítóhelikoptert, és azzal lopjunk páncélautót! Egyedüli pilótaként ismét nekem kellett bevetnem magam, elmentem hát a katonai bázisra, és a Patriot kihajtásakor beslisszoltam a kapun (elmehettem volna a már jól ismert �titkos� katonai bázisra, és elköthettem volna egy járművet � de amint beengedtek volna, úgyis észrevesznek). Ismét megküzdöttem egy laktanyányi katonával, majd a tetőn lévő ágyúval leszedtem az erősítésnek érkező két harci helikoptert, és elvittem a gépet. A páncélautót már gond nélkül szállítottam a sivatagai repteremhez.

Tipp: Ha egy repülővel felszállok a bázis fölé, és ejtőernyővel kiugrom � esetleg a jetpackkel leszállok � pont a helipadra, a csata nagy részét megúsztam volna.

Viszem a bankot(Breaking the Bank at Caligula's)

Nehézség: közepes

Eljött az idő! A fegyvereimet elrejtve léptem be a kaszinóba, majd Millie kártyájával lejutottam a generátorokhoz, ahol könnygázgránátot dobtam a szellőzőbe. Zero kiiktatta a világítást, így nagy előnyhöz jutottam ellenfeleimmel szemben, az éjjellátónak köszönhetően. A garázsban a targoncával felfeszítettem az ajtót, így a többiek is megérkezhettek. Mikor már épp kiiktattuk az őröket, Zero közölte, hogy valaki a tartalék áramfejlesztő beindításán mesterkedik. Amíg a többiek a pénzt pakolták, felrobbantottam a generátort, majd visszamentem hozzájuk Miután a pénz rendben elindult, felmentem tetőre, majd a SWAT kommandósok legyőzése után felkaptam az ejtőernyőt, és átugrottam a szembeni tetőn landolt géphez, amivel visszarepültem Verdant Meadowsba.

Tipp: Jobban jártam volna, ha nem állok le a SWAT-tal csatázni, hanem egyszerűen felkapom az ernyőt, és leugrok. Az utcán elkötöttem volna egy autót, aztán a sztrádán úgyis hamar nyomomat vesztették volna�

 

 

 

 

VISSZATÉRÉS LOS SANTOS-BA:

Ház a hegyen (A Home in the Hills)

Nehézség: közepes

Nem halogattam tovább a dolgot: elhatároztam, hogy visszatérek szülővárosomba. Madd Dogg szintén visszavágyott, ami épp kapóra jött. Ugyan a palotáját lefoglalták (először azt hittem az adóhivatal), de a Big Poppa vezette dílerbandát a triádok segítségével hamar likvidáltam. Az ejtőernyős ugrást követő érkezést folyamatos fegyverropogás kísérte, de a végén visszafoglaltuk az épületet.

Tipp: Mivel utolsónak ugrottam, szinte azonnal nyitnom kellett az ernyőm, és végig behúzott lábakkal kellett kormányoznom az ereszkedésemet. Big Poppa üldözésekor a Vinewood feliratnál rövidítettem az utat.

Függőleges madárka (Vertical Bird)

Nehézség: nehéz

Toreno megint remek feladatot eszelt ki számomra. El kellett csónakáznom a San Fiero-i dokkokhoz, ahol egy hadihajó berakodása zajlott éppen. A nyitott hátsó ajtó közelében úszva kellett bejutnom a hajóba, majd hangtalanul végigküzdenem magam a teljes fedélzeten. A munkások ugyan nem lőttek rám, de azonnal elindultak a riasztó gombja felé, amint megláttak. Miután kiiktattam a SAM rakétaelhárítót, elköthettem egy függőleges le- és felszállásra is képes repülőt. Sajnos három másik gép eredt a nyomomba, így igen kemény légiharc bontakozott ki. Amint legyőztem őket, a kémhajókat is meg kellett semmisítenem, de a végén a gépet � hülye ez a Toreno? � megtarthattam.

Tipp: Ha vittem volna időzítős bombákat, felszállás előtt felrobbanthattam volna a másik két gépet, így csak egyetlen üldöző vett volna célba�

Hazatérés (Home Coming)

Nehézség: közepes

Toreno állta a szavát: Sweet kiszabadult. A bratyó nem akart a kastélyba jönni, imádott gettóját szerette volna viszontlátni. Így hát hazavittem, és visszafoglaltuk a Grove Streetet, majd megtisztítottuk a drogárusoktól is.

Tipp: Bár élveztem a beszélgetést rég nem látott bátyámmal, de azért helikopterrel ez az út is gyorsabb lehetett volna.

B Dup bebüntetése (Beat Down on B Dup)

Nehézség: közepes

Újabb régi ismerősnél tettem látogatást, és vittem magammal Sweetet is. A Glen Parkot hamar véres bandaháború helyszínévé változtattuk, és � hosszú idő után végre ismét � visszafoglalhattuk azt. Csak arra kellett figyelnünk, hogy a rendőrjárőr a hátunkba ne kerüljön.

Tipp: A hatékonyabb harc kedvéért vihettem volna pár fiút Sweeten kívül is küzdelem helyszínére, így egyenlőbbek lettek volna az erőviszonyok.

Mindörökké Grove (Grove 4 Life)

Nehézség: könnyű

Hogyan is mutathattuk volna meg hathatósabban visszatértünket, minthogy újabb és újabb területeket foglalunk vissza a család számára. Ezúttal két új körzettel növeltük az ellenőrzésünk alá eső területet a Grove Streettől nyugatra. Ezután visszatértem a hegyi házba.

Tipp: Bandaháború kirobbantásához legalább három bandatagot kell kinyírnom. Volt, hogy nem akartak előkerülni, de néhány civil zaklatása után hamar felbukkantak.

Torokköszörülés (Cut Throat Business)

Nehézség: könnyű

Mint Madd Dogg önjelölt menedzsere, megkezdtem védencem karrierjének építését. Elvittem egy videoklip-forgatás helyszínére, ahol összefutottam régi �kedves� ismerősömmel, OG Loc-kal. A szívélyes üdvözlés elmaradt, mivel OG felkötötte a nyúlcipőt, pontosabban beugrott egy légpárnásba. Dogg-gal együtt az üldözésére indultunk, és bár egy ugratót is beiktatott az útvonalába, Loc nagyjából olyan tehetséggel menekült, mint amilyennel énekelt. Már majdnem utolértük, amikor a parton gokartba vágta magát � mi persze utána! Végül gond nélkül elkaptuk, és bár csúnya véget érdemelt volna, leginkább szánni tudtam a szerencsétlen ördögöt.

Tipp: Szinte biztos voltam benne, hogy a part közelében marad, felesleges volt olyan kacifántosan haladni OG nyomában, simán elévághattam volna.

Zavargás (Riot)

Nehézség: könnyű

A lakosság fellázadt, zavargások törtek ki mindenfelé, fosztogatók rótták az utcákat � Sweet pedig otthon akart lenni, hogy biztosítsa a rendet a család háza táján. Így hát hazavittem, vigyázva a lángba borult, bármelyik pillanatban a felrobbanással fenyegető autókra.

Tipp: A legrövidebb, leggyorsabb, és ezúttal a legbiztonságosabb út � légi közlekedés hiányában � az autópálya.

Los Desperados

Nehézség: közepes

Ideje volt, hogy Cesar házát is megtisztítsuk a söpredéktől. Néhány grove-os fiúval az oldalamon a vasútállomáshoz hajtottunk (legkönnyebben a síneken át értem oda), és ott találkoztunk Cesar cimboráival. A házak környékének kitakarítása nem okozott nagy gondot, és a sikátorban is a meglepetés erejével támadhattunk. Néhány fickónak sikerült ugyan a hátunkba kerülnie, de túl nagy problémát nem jelentettek. Ellentétben a Cesar házánál lévő, felkészült, jól felszerelt ellenfelekkel, akik több cimborámat is kifektették. Szerencsére a háztetőn lévő rakétás fickót hamar leszedtem, és a bal kéz felől érkező lángszórósnak sem maradt sok ideje veszteségeket okoznia.

Tipp: Mielőtt Big Smoke címét megszerezhettem volna, vissza kellett szereznem megcsappant tiszteletemet, ami egykor övezett. Ehhez számos új területet kellett visszafoglalnom a városban (legalább 35%-ot). Bezzeg ha előbb tudom, hogy ilyen nehéz lesz Smoke nyomára bukkanni, a területszerzést még a zavargások kitörése előttre időzítettem volna�

A történet vége (End Of The Line)

Nehézség: nehéz

Első rész: Big Smoke

Végre megtudtuk, hol rejtőzik Big Smoke. Sweet és én elindultunk a nagy leszámolás helyszínére, egy raktárházba, ami Smoke drogüzemét rejtette. Az ajtóban álló két őr kifektetése után rájöttem, hogy az egyetlen bejáratot a zavargások miatt elbarikádozták, így valamit ki kellett találnom. A közelben összecsapás hangjaira lettem figyelmes, ami adott egy ötletet. A SWAT egység vízágyús páncélosa remekül használható új ajtók készítésére, így elkötöttem a járművet, és bejáratot nyitottam a drogüzem falán. Bent elgázoltam mindenkit, és a folyosó végén megkezdtem hosszú menetelésemet fel a negyedik emeletre. Az első a biztonságiak szintje volt (rengeteg őrrel), míg a másodikon a droglabor kapott helyet, ahol a gépeket felrobbantva alapos tisztogatást hajtottam végre egy szempillantás alatt. A harmadik emelet a Ballas legények főhadiszállását rejtette, de az M4-esemnek nem tudott senki ellenállni. A golyóálló mellény felöltése után benéztem Smoke-hoz, aki mérgezett egérként rohangált körbe-körbe, és a testőrségét is rám uszította. Remeghetett a kezem a sok lövöldözéstől, mert sokszor kellett eltalálnom egykori cimborámat, mire sikerült léket ütnöm a golyóálló mellényén. Ekkor váratlanul Tenpenny jelent meg, és� mi tagadás, majdnem meghaltam. A szerencse ezúttal mellém szegődött, bár még meg kellett találnom a kivezető utat. Ha fölfelé azt hittem, kemény a menet, mit mondhatnék a lefelé útról�? Ráadásul Tenpenny miatt az időnek is híján voltam, hiszen felgyújtotta az egész épületet. Hasznosnak bizonyult, hogy a feladat előtt magammal hoztam egy éjjellátót: a sötét, füstös épületben legalább maradt némi tájékozódási alapom. Jól jött a tűzoltókészülék is, amit az épületben találtam, hiszen a két alsó szint már lángokban állt. Amint leértem, még éppen láttam, hogy Sweet a menekülő Tenpenny után veti magát. Nem volt mit tenni: követtem őket.

Tipp: Ha elvégeztem volna a tűzoltókiképzést, gond nélkül kisétálhattam volna a lángoló épületből.

Második rész: A hajsza

Nyaktörő hajsza vette kezdetét a városon át. Jóformán azt sem tudtam, merre járunk, egyfolytában Sweet miatt aggódtam. Kezdetben nem volt baj, kapaszkodott a bratyó rendesen, és én is könnyedén tartottam a lépést a nagydarab tűzoltóautóval. Tenpenny megpróbált lerázni a sínekre hajtva, de a nyomában maradtam. A pályán aztán Tenpenny egyik zöldfülűjének sikerült rátaposnia Sweet ujjaira, így gyorsan a létra alá kellett manővereznem a kocsit, hogy leugorhasson.

Tipp: Padlóig tapostam a pedált, mivel az egyébként lomha tűzoltó veszett vágtába kezdett, miután Tenpenny észrevette, hogy Sweet mindjárt leesik.

Harmadik rész: Tenpenny

Rendőrök lepték el az utakat mindenütt, megpróbálva feltartóztatni az őrült ámokfutókat, akik egy tűzoltót üldöztek. Ezért helyet cseréltünk Sweettel, hiszen ő jobban ismerte a várost, míg én a lőfegyverek kezelésében jeleskedtem. Szükség is volt a sok gyakorlásra, hiszen rettentő sok zsernyákot kellett eltakarítanom az utunkból. Végül aztán � épp a Grove feletti felüljárón � Tenpenny elvesztette uralmát a jármű felett, ezzel istenné emelve szerény személyemet Truth szemében.

Tipp: A tűzoltó ugyan golyóállónak bizonyult, ám a rajta mászkáló fakabátok már nem annyira :D

Odie and Garfield